nuffnang ads

Sabtu, 12 September 2015

Testimoni Secret Correa




Alamak! Malu ada, bangga pun ada

Bila ibu sendiri & ibu mertua sudah menegur perubahan diriku yang sudah semakin langsing

Dulu perut buncit macam mengandung

Tapi sejak sapu SC ni, perutku dan kembali kempis

Berat pun dh turun 13kg

Baru je guna kurang dari 7 hari, tapi perubahan ini buat ku senang hati!

Cik abang pun dah tak senang duduk bila tengok diri ini yang sudah langsing..

Hehehe..

Siapa yang rasa berat memang TAK BOLEH TURUN

WhatsApp

+60168292303
+60168292303
+60168292303

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Takkan baca jer? Komen la sikit.