nuffnang ads

Sabtu, 12 September 2015

Testimoni Secret Correa


CIK ABANG MARAH MAKAN PIL KURUS

"Nanti jatuh sakit siapa yang susah? 
Abang jugak kan?
 Bukan main risau cik abang saya ni.
 Jadi saya tak makan la pil kurus tapi ada cuba minum slimming coffee. 
Ops! Bukan makin slim makin membulat ada la.
Nasib baik la jumpa Losyen Multifungsi Berkolagen ni. 
Dah la sejukk, bila kurus pun saya tak sedar.
Tup2 ramai yang tegur 'hey wawa makin slim ko sekarang ye'.
Happy sangat tau. 
Tq banyak2 sis (nama anda), walau produk dah laku keras still COACH saya sampai menjadi!
SERIUS! Sekarang saya tak boleh hidup tanpa SC di sisi."
-Puan Wawa, Puchong-

Taip "SC AWESOME" ‍‌‌‌‌‍‍‌‍‌‌‌📱‌‌ Whatsapp ke +6016 8292303
Taip "SC AWESOME" ‍‌‌‌‌‍‍‌‍‌‌‌📱‌‌ Whatsapp ke +6016 8292303
Taip "SC AWESOME" ‍‌‌‌‌‍‍‌‍‌‌‌📱‌‌ Whatsapp ke +6016 8292303

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Takkan baca jer? Komen la sikit.