nuffnang ads

Selasa, 3 Mac 2020

Assalamualaikum

Hai korang. Lama betul kaklong tak menulis di blog ni. Dah bersawang sangat dah blog ni. Last kaklong nampak jejak ditinggalkan ialah pada tahun 2016. Sekarang dah tahun 2020 deknon oiii.

Dalam 4 tahun kebelakangan ni, banyak perkara yang berlaku. Tahun 2016 adalah tahun paling sedih di mana kaklong kehilangan arwah abah 4 hari sebelum birthday kaklong.  7hb ogos 2016 abah pergi meninggalkan kami dengan mengejut.

Tahun 2017 pula adalah tahun di mana kaklong terpaksa tutup bisnes pasaraya kaklong di bentong. Kaklong balik kampung dan mula berniaga pasar malam dengan menjual baju bundle baby. Sambil tu kaklong buat bisnes online namun kena caras dengan stokis.

Tahun 2018 kaklong mula makan gaji semula tapi ketika itu masih di kampung. Dan kaklong start berhijrah pada tahun 2019 ke Johor Bahru untuk kerja dengan gaji yang lebih lumayan.

Kaklong bukan orang yang reti menulis. Namun kaklong cuba untuk asah bakat menulis untk ekspresikan diri sendiri. Nak bercerita dengan kawan2 pn kaklong tak reti. So belajar menulis utk throw and spill aje.

So this is latest post after those sad and gloomy years had past over. Lets start new year with happiness and joy. May Allah bless.


Love,
Kaklong ❤

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Takkan baca jer? Komen la sikit.